Deelnemersinfo

De inschrijving voor de Lampegatse Optocht sluit op dinsdag 14 februari. Na het sluiten van de inschrijving zal de startlijst bekend worden gemaakt. Iedere deelnemer dient vervolgens zelf zorg te dragen voor 1 of meerdere nummerborden.

Instructie nummerbord:

  • Voor de herkenbaarheid van uw inzending is het startnummer erg belangrijk. Het nummer moet van alle kanten goed leesbaar zijn en zeker niet verstopt onder allerlei versierselen. De inzenders moeten zelf zorgen voor de borden met hun startnummer in de volgende uitvoering: stevig materiaal, rechthoekig 40 x 25 cm, witte ondergrond met zwarte cijfers. Cijfers 15 cm hoog met 5 cm tussenruimte.
  • Bij categorie wagens dient een bord middenvoor op de wagen bevestigd te worden en een middenachter.
  • Bij categorie loopgroepen moet een bord voor de groep gedragen worden. Het nummer dient hier aan beide zijden van het bord gezet te worden.

 

Deelnemersbijeenkomst:

De deelnemersbijeenkomst wordt altijd de maandag voor de optocht gehouden. Dit jaar is dat dus op maandag 20 februari om 20:00 uur in de kantine van EHV (Botenlaan 33).  De kantine is gelegen in sportpark Strijp, Rijstenweg (ingang Brabantia), 5652 CG Eindhoven. Om bij de kantine van handbalvereniging EHV te komen loop je als je bij de poort van het sportpark bent (aan de linkse kant is een voetbalveld met een gekleurde tribune) rechtdoor en volg je het pad waarna je na z’n 200 meter de kantine aan de rechterkant vindt. Zie onderstaande afbeelding.

Na afloop van de deelnemersbijeenkomst kunnen de startbewijzen worden opgehaald, dit kan alleen in overleg van een geldig ID-bewijs.

Let op! Deelname aan de Lampegatse Optocht is alleen mogelijk met het startbewijs.